środa, 26 października 2016

Farma dyń

Niedaleko miejsca, w którym mieszkam, znajduje się farma dyń. Zjawiskowe miejsce w sam raz dla wielbicieli dyni. Piękne okazy, na moje oko 30 gatunków. Istny festiwal dyni ozdobnej jak i nadającej się do spożycia. Mało tego! Można tam napić się kawy oraz zjeść pyszne ciasto dyniowe. Na miejscu można też zrobić sobie lampiony z zakupionych okazów. Takie wycinanie różnych wzorów w dyni to naprawdę fajna zabawa. Ja będąc na farmie skorzystałam z wszystkich tych dóbr i tak w ten oto sposób gotowa jestem na nadchodzące Halloween. A Wy jak tam? Dynie gotowe? A może jesteście przeciwnikami tego zwyczaju?





7 komentarzy:

  1. Piękności, dynie są takim wdzięcznym materiałem do obróbki. Wazony,świeczniki, lampiony, misy i jeszcze tyle smakołyków można z niej zrobić:) Zazdroszczę pobytu w takim cudnym miejscu

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny klimat i piękne dynie!!!
    uściski cieplutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie odwiedziłabym to miejsce, bo uwielbiam dynie ozdobne!
    Sama mam kilka okazów w ogrodzie, a wycinaniem wzorków w dyniach zajmują się moje córeczki.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miejsce:-))) Marzy mi się pojechać kiedyś na taką prawdziwą dyniową farmę:-)))
    Ja uwielbiam białe dynie i w takowych się od dwóch lat kocham:-))) Małe, duże, ważne by były białe:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze miejsce.Śliczne zdjęcia.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń